מתנה ערכית לעובדים

מתנה ערכית לעובדים

שוב מגיע חג, שוב נגמרת השנה ואתם מחפשים רעיון מקורי למתנה ערכית לעובדים שלכם, מתנה שהעובדים אוהבים לקבל ולא עוד פעם תלושים או טוסטר משולשים. רצינו להציע לכם מתנה מיוחדת, מתנה שאפשר לממש עם בן או בת הזוג או עם כל המשפחה, מתנה שהעובד יכול ליהנות ממנה בזמן שלו, בקצב שלו, מתנה ערכית שתראה לעובד שחשוב לכם גם עולם התוכן התרבותי שלו ולא רק המטבח.

מתנה ערכית מול מתנה רגילה

ידוע שה”שי לעובד” הוא סוג של טקס חשוב שהעובדים מחכים לו במועדים שהרגלתם אותם לקבל את השי, וידוע שיש חשיבות גבוהה לסוג המתנה שנותנים לעובד. המתנה מסמלת לעובד סימן להערכה שלכם, מה אתם חושבים על העובד, מה הסטטוס שלו, כי לא כל עובד מקבל כל מתנה. והמתנה גם מלמדת את העובד הרבה על מקום העבודה שלו. אם חשוב לכם לבנות סביבת עבודה ערכית, אז אתם צריכים להקפיד על שמירה על הסביבה הערכית בכל צעד במקום העבודה, גם כשנותנים מתנה לעובד! אל תחשבו שהעובד רוצה לקבל מתנה שהיא “רק פאן, ללא ערך” להיפך, העובד רוצה לקבל מכם הערכה, כשהוא מקבל מתנה הוא מתגאה בה בפני משפחתו וחבריו, אם הוא יקבל עוד פעם טוסטר משולשים, או כרטיס קנייה לאיזו רשת חנויות כללית, מה הוא ירגיש? האם הוא יתגאה במתנה הזו בפני קרוביו? כשנונים שי ערכי לעובד אתם בעצם אומרים לו מה אתם חושבים עליו, ואת זה הוא בטוח ירצה לספר לחברים ולמשפחה.

מתנה שעובדים אוהבים לקבל

אז כבר אמרנו שהעובדים ידעו להעריך את המתנה אם היא תהיה מתנה ערכית, כזו שיתגאו להראות לחברים שלהם. אני רוצה להציע לקחת את זה לשלב הבא ולתת להם מתנה שהם יכולים לחלוק עם החברים או המשפחה שלהם, תחשבו עד כמה הם ישמחו עכשיו לספר על המתנה, יהיה להם אינטרס כפול. 1. להראות כמה מעריכים אותם ואיזה מתנה הם קיבלו בעבודה 2. להזמין חבר להשתתף במתנה הערכית. אז ההמלצה שלי פה לגבי מה עובדים אוהבים לקבל? מתנות שאפשר לחלוק ולשתף.

ההצעה שלנו למתנה ערכית שעובדים אוהבים לקבל

אנחנו כמובן נציע לכם לפנק את העובדים שלכם בסיור עצמאי, מה הכוונה ואיך זה עובד? סיור עצמאי הוא סיור שניתן לרכוש ONLINE באתר ולצאת לשטח ולעשות את הסיור עם הטלפון הנייד, כלומר אין כל מגבלה של זמן, מדריך, עם מי לצאת וכד’.
למשל, אם אתם מחפשים מתנה ערכית לכבוד בר/בת מצווה של ילדי העובדים שלכם, אתם יכולים לרכוש עבורם סיור בר מצווה מיוחד, את הסיור אם יוכלו לממש בזמנם החופשי ועם מי שהם רוצים! הדבר נכון לכל מועד בשנה, למשל בחנוכה ניתן לתת לעובדים סיור חנוכיות, לכבוד החופש הגדול אפשר להציע לעובדים סיור גרפיטי עצמאי, הם יעריכו את זה הרבה יותר מכרטיס כניסה לפסטיגל או הצגה ויוכלו לממש את המתנה בכל אחד משמונת ימי החג.
איך זה עובד בתכלס? אתם תמיד יכולים להתקשר אלינו, או לבצע את הקנייה באופן עצמאי באתר. יש לנו כמה אפשרויות לרכוש סיור, האפשרות האחת היא סיור עצמאי בודד, זה מתאים למי שרוצה לקנות ולצאת לשטח בעצמו. האפשרות השנייה היא לקנות קבוצת הרשאות לסיור, אתם קונים לדוגמא 50 הרשאות, ככל שתקנו יותר המחיר פר הרשאה ירד, ואחרי הרכישה תקבלו גישה לאזור ניהול באתר, משם תוכלו לשלוח לעובדים שלכם את ההרשאות בכמה דרכים, או פשוט להזין את המיילים שלהם שם, או לשלוח קישור פשוט שדרכו הם נכנסים ומקבלים את ההרשאה באתר. אפשרות שלישית היא פשוט לקנות גיפט כארד (כרטיס מתנה) אתם יכולים לקנות גיפט כארד שיתן לעובדים שלכם אפשרות לקנות סיור באתר במחיר של הכרטיס, כך כל אחד יוכל לבחור איזה סיור שהוא רוצה!

ויש גם, קופון לגיפט כארד

אם קשה לכם להחליט מה נכון ובאיזה זמן, אפשר פשוט לתת לעובדים שלכם כמתנה קופון לגיפט כארד, עם הקופון הם יוכלו כבר לבחור יחד עם הקרובים אליהם לאיזה סיור עצמאי לצאת.

לסיכום, איזה מתנה ערכית נקנה השנה לעובדים?

לסיכום, כשאתם חושבים על איזה מתנה לקנות לעובדים שלכם השנה, קחו בחשבון שהעובדים שלכם כבר ראו הכל והם מאוד משוכללים ומנוסים, תנו להם להרגיש שאתם באמת מעריכים אותם וקנו להם מתנה ערכית, סיור עצמאי הוא הדבר הבא.